Sunday, September 29, 2013

<< september 29 1986 >>

tik..tik..tik..rintik hujan..
jam menunjukkan menghampiri 615pm..
ibuku mengadu kesakitan...
mak bidan sudah bersedia utk megeluarkan bayi comel..
uwaaaa...uwaaaaa..uwaaaaa...
kedengaran suara bayi perempuan meredah sunyi...
tepat 615pm lahirlah bayi perempuan yang comel..
tersenyum si ibu dan si ayah melihat wajah bayi comel..
   *********
ibu telah mencurahkan sepenuh kasih sayang,
ayah telah bersusah payah mengerah keringat,
akhirnya genap 27tahun....aku berjaya dididik oleh mak dan abah tercinta..
terima kasih tak terhingga ku ucapkan pada mak puan FATIMAH bt HJ AHMAD,
mak, mak dah melahirkan atun ke dunia ini, mak dan abah en HJ ABD KAREEM bin HJ ABD MOIN
dah berjaya mendidik atun,
segala kasih sayang mak n abah sangat2 atun hargai dan hanya dapat di balas oleh ALLAH swt..
atun akan sentiasa mendoakan kesejahteraan mak dah abah dunia hingga akhirat..
ALLAHUMMAGFIRLII ZUNUBII WA LIWALI DAYYA WARHAMHUMA KAMA RABABA YAANAA SAGIIIRAAA....AAAAMMMIIINNNN...SAAAAYYYYYYAAAANNNGGG MAK DAN SAAAAAAYYYYYYYAAAAANNNGGA ABAH SGT.. now i'm 27....
     *********
doakan diriku sentiasa di dalam lindungan ALLAH swt...sentiasa di beri nikmat dan keberkatan hidup
ya RABBANA, jadikanlah aku wanita SOLEHAH, jadikanlah aku isteri SOLEHAH, jadikanlah aku ibu SOLEHAH dan MITHALI...ya RAHMAN, kurniakanlah rasa kebahagiaan rumah tangga yang bakal aku hadapi bersama bakal suamiku MOHD LOKMAN HAKIM bin IBRAHIM. ku mohon, kurniakanlah kami dari zuriat yang SOLEH dan SOLEHAH serta CEMERLANG dunia akhirat...aaammmiinnn..KAU YANG MAHA MENDENGAR DOA2 HAMBAMU.... :)