Tuesday, June 21, 2011

~biNgkiSan raSa nuKilaN haTi...~





~p/s:abaikan pic pompuan kt dlm video klip ni ye abg...hayati lirikny sj..

BINGKISAN RASA NUKILAN HATI.....
~...saban hari aku masih menuggu,terus menunggu dan akan tetap menunggu... takdir yang tertulis aku terima dengan hati tabah dan terbuka..namun aku pohon pada MU tuhan,agar hatiku tetap kuat dan utuh walau badai walau apa sekalipun yang mendatang aku tetap setia pada dirinya, kasihnya cinta hatiku satu utk dunia akhirat.....

~...belaian manjanya, ciuman cintanya, getar nafasnya...ya aku terlalu rindu aku mahukan dirinya bersama ku...semuanya perasaan ini bertambah mekar dari hari ke hari seperti mekarnya mawar merah di pagi hari..

~...rapuhnya langkahku tanpa kasih dari mu abang, hanya doa mu dan harapan kita mengembalikan semula kekuatanku menjadikan aku lebih tabah dan sabar menantikan hari yang bakal tiba untuk kita lalui bersama...kita berdua....cinta sayang hanya untuk abang......