Friday, June 24, 2011

~...24th june 2011:friday:0715am...
...kedengaran kokokan ayam memecah kesunyian,ditambah cuaca pagi yg indah..masih terasa kedinginan menggigit hingga ke tulang..alhamdulillah ya ALLAH kau masih memberi ku peluang bernafas di bumi MU!! kau juga telah memberiku peluang untuk dicintai dan mencintai kekasihku...aku bersyukur ya RABBI...

...aku membelek jam ditangan pemberiannya..tersenyum ku sendiri..bahagia saat ini!!ya aku mengingatinya setiap detik dan ketika..lebih dari itu,sedetik lebih..=).. senyum masih terukir dibibir kecilku saat terkenang bagaimana bermulanya saat perkenalan kami..unik!memang unik..

...bermula 21 may 2011..aku menerima msg pertama darinya.. perkenalan hanya melalui hp ini tak terduga.. yang pada mulanya aku 'jual mahal' .. namun kekasihku tak serik untuk terus menawan hatiku.. melihatkan kesungguhan, keikhlasan terbit dihatinya.. aku mula tertarik padanya juga.. alhamdulillah, 30 may 2011 kami mengikat kata janji untuk percintaan tulus kami.. getaran cinta dijiwa pun melanda, cinta kami berputik dan terus berbunga tanpa musim..
kau dan aku sejiwa.. punya rasa cinta dan kasih yang sama, diriku permaisuri hatimu.. kau dewa dihatiku..

...tak sabar hati ini ingin bertemu mu.. saban hari rinduku semakin tebal.. akan ku lepaskan segala rindu yang membungkam ini saat bertemu mu nanti.. aku tahu kau juga miliki perasaan yang sama! di kejauhan ini yang dipisahkan dek laut dan gunung, namun cinta kita semakin mekar juga disulami doa yang tak pernah putus..bersabarlah HATI!!masa akan tiba jua...

...istimewa bt kekasih hatiku LOKMAN HAKIM b IBRAHIM..19929 F.O.R.E.V.E.R...~